قطره ای از تبار نسل سوخته!!

سوختیم و نسلها پدید آمد ازخاکسترمان!ققنوس از ما آموخت قانون زاد و ولد!

قطره ای از تبار نسل سوخته!!

سوختیم و نسلها پدید آمد ازخاکسترمان!ققنوس از ما آموخت قانون زاد و ولد!

                                                               تقدیم به آنها که به جای اسماعیلشان ، دل قربانی کردند...

 

« بیچاره دلم »

  

 

دلم به هوای تو رفت 

با تو که هیچ 

بدون تو هم بازنگشت! 

بیچاره دلم 

خدا می داند از چه چیزها که نگذشت! 

 

 

دلم یک کاسه زندگی می خواهد سر بکشد و مست  

                                                           شود. 

 اما اینجا زندگی را به قیمت خون آدمیزاد می فروشند! 

دلم تشنه ی جرئه ای نگاه است 

خدا هم حتی نگاهش نمی کند! 

 

با رفتن تو دلم بدجوری خواب رفت! 

در خواب هم خواب تو را می بیند!!! 

 دلم به حال دلم می سوزد 

بیچاره دلم 

گاه گاهی هم شعر می گوید 

در شعرش جز نام تو ، خدایی نیست! 

دلم بهانه شعرم شد اما هیچکس نپرسید 

بهانه دلم برای شعرهایش چیست؟؟ 

 

دلم از رفتن تو هیچ ناراحت نشد 

دلم مُدام سراغ دلت می گیرد 

سر نماز دعا میکند ، شاید برگردی 

«جوشن کبیر» و «امن یجیب» می خواند 

اما خدا هم با توست! 

بیچاره دلم 

نمی داند از که ، چه می خواهد؟؟! 

 

 

دلم به هرکس می رسد: 

سراغ وفا می گیرد 

قیمت محبت می پرسد 

دلم حیران و هراسان گاهی ساعتگرد 

گاهی هم پاد می گردد.

بیچاره دلم 

نمی داند 

درجا می چرخد. 

 

 

بعد تو 

دلم با هیچ دلی سر سازگاری ندارد 

می ترسد 

می ترسد از دلهای دیگر ، 

دیگر نای بازی ندارد 

دلتنگ که می شود، 

چه گله ها که از دلت ندارد 

           بیچاره دلم 

                      نمی داند 

                               بیچاره دلت گناهی ندارد! 

 

«سروش ایرانی»               

نظرات 1 + ارسال نظر
salar 1389/06/22 ساعت 15:34 http://bronze.iranblog.com

وبلاگ خوبی داری
به وبلاگ من هم سر بزن
خیلی توپه
----------------------------------------------------------------------------------------اگه فیلتر شکن هم میخوای برو به ادرس زیر
http://Pilter.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد